Thursday, May 13, 2004

Thanks Abang!

Dalam seminggu ni aku dok asyik mahsyuk 'bercinta' dengan notebook baru aku. Hadiah dari Abang sempena harijadi aku ke-29. Seronoknya. 2 tahun lepas Abang hadiahkan aku PC, tapi akhirnya PC tu jadi PC Abang, sebab dia aje yang selalu guna. Tahun ni Abang hadiahkan notebook pulak, supaya aku tak gaduh lagi dengan dia bila nak guna komputer. Sebenarnya, aku aje yang suka cari gaduh dengan Abang. Bila Abang guna PC tu lama², dengan jahatnya aku kata, itu PC aku, sebab hadiah harijadi aku. Tapi Abang memang cerdik, dia selalu bagi hadiah kat aku something yang dia pun boleh guna. Tengok lah nanti, kalau Abang nak pegi mana², mesti dia nak pinjam notebook aku. Nanti birthday Abang, aku pun nak bagi hadiah yang aku pun boleh pakai juga. Apa ya?

Apa-apa pun (pinjam ayat Azizi), thanks a zillion to Abang! Sekarang makin senang aku nak buat kerja sambil menonton CSI atau American Idol, dan sambil main² dengan Raha.

Alhamdulillah syukur nikmat. Segala pujian bagi ALLAH yang memurahkan rezeki kami sekeluarga sepanjang tahun ini.

1 Comments:

Anonymous LeeZ said...

oiii... jaga la anak tu, jgn assik nak beruji-minda jer... ahaksss!!!

12:53 PM  

Post a Comment

<< Home