Tuesday, July 27, 2004

Selepas Konsert-7 AF2

Ini baru kejutan. Lumrah setiap konsert AF, pelajar di kedudukan pertengahan sering dilupakan lalu tersingkir sebelum waktunya. Tetapi Konsert-7 menyaksikan pelajar di kedudukan terakhir sebelum konsert tersingkir jua. Apakah ini memberi makna minda para pengundi sudah berubah? Apakah ini harapan baru bagi peminat-peminat AF untuk melihat kedudukan 5 tangga teratas akademi bakal menjadi milik mereka yang benar-benar berbakat sahaja? Tepuk dada tanya selera. Tepuk handphone, tanya sms. Tepuk poket, tanya duit. Tepuk dahi.. jangan tanya dah, bayar aje lah bil tu.

Apa-apa pun, Nurul kelihatan gembira. Gembira kerana dapat berjumpa keluarga? Atau gembira kerana dapat bertemu semula Edlin, Fitri, Anding dan Zarina? Mungkin gembira kerana terlepas dari tekanan guru-guru yang agak garang di akademi? Boleh jadi juga Nurul gembira kerana dia tahu sebaik sahaja menjejakkan kaki di luar Dewan MPPJ, Nurul telahpun dikenali oleh hampir seluruh rakyat Malaysia.

Semoga Nurul berjaya di dunia realiti di luar sana. Yang pasti, selama 3 tahun akan datang, Nurul akan terus berada dalam dunia hiburan. Samada di radio, di kaca TV, di majalah atau di pentas, MAESTRO pasti mencari jalan mengenengahkan Nurul. Selepas itu, hanya bakat dan usaha Nurul yang bakal menentukan samada peminat dunia hiburan akan terus AFUNDI NURUL.

Selepas Konsert 7, Zahid, Bob, Farah, Kaer dan Linda masih menjadi pilihan Top-5 aku.
Status AFUNDI - KOSONG.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home