Monday, August 02, 2004

Selepas Konsert-8 AF2

Aku pun tak pasti AF ni pertandingan apa sebenarnya. Pertandingan bakat? Pertandingan personaliti? Pertandingan pakej sempurna? Pertandingan populariti? Pertandingan meraih simpati? Semuanya tak tepat. Mungkin yang paling tepat - pertandingan penyokong siapa paling tak sayang duit.

Aku pun dah tak kisah sebenarnya siapa yang tersingkir dan siapa yang kekal. Nama pun Akademi Fantasia. Bukan Akademi Realiti. Dalam dunia fantasi, yang menyanyi sumbang pun boleh digelar DIVA.

Aku masih tetap menonton. Itulah bentuk sokongan aku kepada AF. Andai ada antara mereka menghasilkan album kelak, aku dah tahu album siapa yang akan aku beli dan album siapa yang tak akan aku sentuh pun.

Selepas Konsert 8, aku mendoakan semoga Zahid, Bob, Farah dan Kaer mara sebagai finalis. Lagi sorang tu aku tak peduli lah sapa pun.
Status AFUNDI - KOSONG.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home