Friday, September 24, 2004

Selamat Jalan Studioworks 700S

Minggu ni monitor aku asyik meragam. Tiba² aje dia padam. Potong stim betul, terutama bila aku tengah berborak dengan AMTY. Kena lah aku bawak laptop untuk standby setiap kali monitor tu nazak. Tapi leceh lah bila menaip pakai laptop tu. Terhegeh-hegeh. Jari-jemariku tak serasi je dengan keyboard laptop tu.

Hari Isnin aku dah suruh Kumar check. Semalam baru dia datang. Kabel kat belakang tu dia cabut dan tukar. Pagi ni monitor aku nazak lagi. Kumar kata, tahun lepas dia ada problem yang sama dengan monitor yang jenama dan modelnya sama dengan monitor aku. Sah. Memang monitor yang bermasalah, bukan kabel tu. Kumar kata, kalau nak repair, mungkin RM 150 ke atas. Tak payah lah. Campakkan aje dalam sungai belakang Kampung Abdullah Hukum tu. Sungai tu pun memang dah tercemar. Kalau repair, lepas tu rosak lagi, lepas tu repair lagi, lepas tu rosak lagi, otak aku pulak yang kena repair nanti.

Maaf aje lah ye Studioworks 700S. Anda dipecat.
Selamat menjalankan tugas, SAMSUNG SyncMaster 793s.

1 Comments:

Anonymous eisya said...

pasal tak leh tinggal jejak kat ko nyer tagbox...so I tinggal jejak kat sinie....tak de nak komen ape pon....hehe

11:48 PM  

Post a Comment

<< Home