Friday, March 18, 2005

Idola Amerika - Babai Lindsey

Image hosted by Photobucket.com
(Gambar dipinjam dari laman idolonfox)

Keputusan yang memang telah diduga dan langsung tak mengejutkan.
3 anak tangga terkebawah dengan 'bangganya' dikuasai oleh peserta wanita dan jika ketiga² mereka duduk bersusun di atas anak tangga tersebut, maka mereka akan kelihatan seperti Orked, Mak Orked dan Kak Yam dalam filem Sepet. Dan jika Ryan datang duduk di depan mereka, scene itu akan berubah menjadi scene dimana Bapa Orked datang membawa sikat dan menyuruh Orked menyikat kepalanya yang botak.

Eh.. kita citer apa tadi?

5 Comments:

Anonymous kretortd said...

pasnIh scott ka , pastU jessica , mikalah , vonzell , nikko , anthOny , contstantine , carrie ..

let the final 3 be en. Bo , cikgU Nuar n NadIa ..

9:35 PM  
Anonymous screwloose said...

aku ingat pun bo nuar n nadia..dan yg menang aku

9:36 PM  
Anonymous elle said...

Eh, Abang Bo dah buat teknik rebondingla..malam tadi, nampak tak rambut dia..apapun, aku ingat malam minggu minggu seterusnya , semua yang pompuan akan keluar dulu..

9:36 PM  
Blogger SuMie said...

Aku pulak rasa the last 4 ialah Ryan, Randy, Paula & Simon.

Elle, aku pun perasan rambut Abang Bo semalam.. Kata Abang Bo, "Tak lah.. shampoo aje.."

9:37 PM  
Anonymous Y said...

lindsay aku dah agak takkan dapat bertahan lama apa apa pun she went with some class!

9:37 PM  

Post a Comment

<< Home