Saturday, March 26, 2005

Idola Amerika - Babai Mikalah

Image hosted by Photobucket.com
(Gambar dicilok dari laman idolonfox)

Kalau berdasarkan persembahan diorang, aku setuju dengan bottom 3 semalam. Dan walaupun aku suka personaliti Mikalah, aku akui bab² menyanyi nih dia memang kureengg sikit. Kalau dia stay lama lagi pun, mesti penonton bengang. Jadi sebelum orang kutuk² dia lebih² macam Jasmine Trias kena tahun lepas, lebih baik lah Mikalah keluar sekarang.

Aku suka iklan Ford minggu ni. Aku suka juga persembahan beramai² diorang untuk lagu He Ain't Heavy He's My Brother tu. Rasanya part Mikalah sikit jek, agaknya diorang takut Mikalah terspoilkan lagu tu kot.

Keluar dah sorang peserta yang aku suka nengok. Tah bila lagilah dapat nengok Mikalah dan kegedikannya itu. Takpe lah, Mikalah pun dah popular, manalah tahu kot ada orang nak amik jadi pelakon ke pengacara ke. Good luck & babai Mikalah..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home