Tuesday, March 15, 2005

Idola Amerika - Mario keluar, Nikko masuk

Image hosted by Photobucket.com
Mario Vasquez

Mario dikatakan telah menarik diri dari American Idol atas sebab² peribadi. Maka Nikko yang mendapat undian ke-2 terendah minggu lepas telah diserapkan sebagai Top 12 menggantikan Mario. Tak tahulah kenapa Mario tiba² tarik diri. Sesapa yang tahu cerita, bagitau lah aku. Rugi pulak rasanya, sebab Mario tu macam ada can bertahan hingga ke Top 4. Tapi aku suka juga sebab Nikko dapat masuk semula. Nasib baik Nikko, bukannya Travis. Kalau tak, semakin teballah taik telinga dan taik mata aku minggu depan. Harapnya Nikko dapat kekal lama sikit dalam Top12. Good luck Nikko!

Image hosted by Photobucket.com
Nikko Smith

(Gambar² dipinjam dari laman idolonfox)

6 Comments:

Anonymous Nart said...

memang itu pun plan Mario.. tarik diri masa semua judges dah puji dan orang ramai dah start lagi suka. Somehow dia sedar, dia tak leh jadi juara AI pun, so better buat excuse camni.. dia dpt info dari rakan2 n sedara mara yg ramai lebey suka pada Anwar utk jadi juara..
tapi cikgu skolah dia cakap,dodulu dia memang ngade skett..huhuhu..

aku yg baru skali tgk AI..

9:18 PM  
Anonymous itu aku said...

drp apa yg aku dgr dj radio kata, apabila mereka dah masuk top12 AI, dorg ada contract yg mengatakan dorg tak boleh perform kat other channels except FOX sahaja. so maybe mario rasa chances dia utk menang adalah slim, dan dia maybe takkan dapat luaskan suara dia lagi. so baik dia quit sbb dia rasa at least org kat luar dah ada exposure trhdp bakat dia. dia mau dia boleh perform utk mcm2 station other than FOX sahaja.
mungkin lah.

9:19 PM  
Anonymous Jbham said...

Aku pun dengar Mario quit pasal kecut perut dengan Anwar & Bo... Dia sedar takde peluang menang...

9:19 PM  
Blogger SuMie said...

Huhuhu... banyaknya pendapat. Err.. ni semua pendapat ke kisah benar? Semua yg kat atas tu ko ke Nart?

9:20 PM  
Anonymous xmen said...

aku memang setuju sgt dia masuk balik.....

9:20 PM  
Anonymous Nart said...

errr apa ke pekdah aku nak tulis mende yg sama banyak2 dgn id yg lain.. *jawapan mutlak nak nafikan yg lain bukan aku*

9:20 PM  

Post a Comment

<< Home