Friday, March 11, 2005

Idola Amerika - Tinggal Doblas

Image hosted by Photobucket.com
(Gambar ihsan dari idolonfox)

Travis, Nikko, Janay & Amanda gagal mara ke peringkat seterusnya. Walaupun aku lebih suka Nikko masuk Top 12 berbanding Scott, tapi tak kisah lah, janji Janay & Travis dah keluar. Lega sikit biji mata aku dan gegendang telinga aku minggu depan. Travis boleh kembali menari di kelab 80annya. Janay pula boleh lah berlatih menyanyi lagi dengan ayahnya yang tahu serba-serbi tu. Amanda & Nikko, err.. suka hatilah nak balik mana². Kalaupun diorang masuk Top 12, harapan tersangatlah tipis nak jadi Idola Amerika. Apa sangat le diorang tuh kan, kalau nak banding dengan Abang Bo & Cikgu Nuar. Apa pun, semua yang aku suka masuk Top12.. yey!

So, minggu depan kita nengok yang doblas orang tu pulak berentap ek. Nyanyi bagus² ya deknon² semua..

5 Comments:

Anonymous eisya said...

Adoi la Sumie! I terlepas sumer episod tapi I'll be back for the top 12 review.....ahaks!!!

8:57 PM  
Blogger SuMie said...

Tu laa K.E.. rindu your review laa..

8:57 PM  
Anonymous kretortd said...

k.Sumie , rasenye tak pernah nmpk ayah Janay n klu tk silap mase audition yg nyanyi dlm group tuh , yang sebok² tuh ayah si Gina .. (Gina - sorg lagi gadis kulit hitam dlm group tuh!)

pape pun .. a big YEAAHHH to Janay and also Travis ! teringt mase die nyanyi lagu Hit 'em Style Up . DIna nyanyi lagi much much much much better !! .. pastuh ada hati mau berlagak ngan Simon mase tuh .. cett , podahh --

8:58 PM  
Anonymous sekut said...

eh si hotel nikko tu kene kuar hmm siannn tapi yg lain huh mmg patut kuar pun. si janay tu lagi la...suara mcm keldai nak nangis jek...semput aku dgr. seperti yg aku ckp suara aku lagi sedap pada dia...tak kira kalau sape nak kata aku prasan...heh heh dah kenyataannya gitu hehehe

8:59 PM  
Anonymous elf said...

Yay! Janay keluaq dah..

9:00 PM  

Post a Comment

<< Home