Sunday, April 03, 2005

Apa hal? Hek elee..

Apa hal? Gebang jek lebih. Tapi, hek elee..

Apa hal bila nama pemenang dah diumumkan, muzik iringan lambat masuk? Tak smooth langsung.

Apa hal dengan mikrofon itu? Dah nak separuh lagu Reshmonu nyanyi, takde sapa hulur mic baru?

Apa hal dengan mikrofon itu lagi? Sampai Datuk Yusof Haslam kena kongsi mic dengan pengacara. Ada satu mic aje ke sepanjang anugerah tu? Ke habis bateri? Apasal tak ganti bateri awal-awal?

Apa hal tetiba aku kena tengok iklan pulak masa Misha tengah nyanyi? Sungguh korang sopan.

Apa hal aku kena tengok iklan lagi masa Kembara belum habis nyanyi? Ingat senang ke nak nengok diorang nyanyi? Sungguh double kurang sopan.

Diorang nih macam tak buat raptai jek. Hek elee..

6 Comments:

Anonymous eisya said...

Sumie,

Hek eleh.....ko nie nak komplen jer ker.....hehehe....ader org tak leh terima negatif statement lah Sumie!

Mmg kurang asam dorg tak tayang habis masa Misha n Kembara nyanyi.....potong stim betul! Tapi nasib baik aku setuju dgn semua pemenang2.....kalo tak mesti kontroversi lagik!

10:18 AM  
Anonymous elf said...

hek elee..tak heran pun..(sebenarnya tak tengok pun..huhuhu)

10:19 AM  
Anonymous shamina said...

nak join gak buleh?

HEK ELEEEEEEEEEEE braderrrrrrr.....

10:19 AM  
Anonymous Ani/Uncute said...

hek eleh...apahal dgn iklan2 ni...tu bukan double kurang sopan..tu dah tahap nenek moyang cipan kurang sopan...

10:20 AM  
Anonymous watie said...

aku pun nak join gak... hekkkk elllehhhhhhh..... fahrin geget geget dia... nyummm nyummmm

10:20 AM  
Anonymous mag said...

hek eleee, aku tak dapat tgk la sbb aku tengah main guli beso kat kch..kekekek

10:21 AM  

Post a Comment

<< Home