Friday, April 22, 2005

Idola Amerika - Babai Anwar

Image hosted by Photobucket.com

Orang Amerika memang ramai yang pekak badak ek? Ya laa result AI tu kan berdasarkan undian ramai, so kalau lebih ramai yg undi Scott & Anthony dari Cikgu Nuar, maknanya lebih ramai yang pekak badak lah dari yang rajin korek telinga kan? Jessica, Nikko, Nadia & Cikgu Nuar keluar sebelum Scott & Anthony? Akai ada ka?

Walaupun aku tak lah minat sangat kat Cikgu Nuar macamana Bad minat kat dia, tapi aku akuilah Cikgu Nuar adalah antara calon terbaik untuk jadi Idola Amerika. Malah, masa memula dengar dia nyanyi dulu, aku ingat dia akan stay sampai Final 2. Kata Skru, mungkin juga sebab agama. Lepas diorang tengok salah seorang ahli keluarga Cikgu Nuar pakai tudung minggu lepas, maka peminat² dia pun berkurangan. Ish, aku taknak lah keluarkan isu agama ni kan, tapi ada juga logiknya. Mentaliti Amerika kan mungkin macam presiden diorang jugak, Tudung = Islam = Terrorist = NOT AN IDOL. Okaylah, isu sensitif macam ni aku taknak panjang²kan. Kepada peminat² Cikgu Nuar yang kachiwa tu, lepas ni sokonglah Abang Bo & Constantine pulak yek? Hehehe. Sokong gitu² jek la, bukan keluar duit pun.

Tapi kalau lepas ni Carrie, Vonzell, Constantine atau Abang Bo (oohh tidaaakkk...) pulak yang terkeluar, aku tak heran pun (tak heran tapi bengang lah kan). Lepas tu tinggal la Scott & Anthony kat final. Ada tak orang nak nengok? Lepas tu meh kita ramai² gelakkan Idola Amerika yang beribu batu jauh bakatnya di belakang Idola kita, Jac. Sekali Jac tarik suara, pecah cermin mata Scott tuh tau. Eh, amende aku merepek nih, Jac nanti lawan Fantasia kan?

Bosannya kena nengok Scott lagik minggu depan. Bosann.. bosaaann..

2 Comments:

Anonymous sekut said...

heh heh yeeehaaaa aku first bagi comment kali nih :o))

aku sokong apa bad cakap...walau pun aku tak kenal sape budak nama Bad nih. Tapikan aku rasa ada logiknye... mmg la kalau boleh takmo cakap pasal isu agama ni... tapi dah kenyataannya mcm tu. pepatah mlayu ada cakap bapak borek anak rintik...ha tu pasal la oang us jadi gitu. dah ketua mrk mcm tu. nak kata apa lagi. cuba kalau dia tak tunjuk gambo pemeli anwar tu... takpun pemeli anwar tu takde yg pakai tudung... eceh...aku rasa anwar still boleh nganga mulut melalak kat pentas idol tu ( idol ke idiot ek? )

antara bo dgn constantine tu...walaupun aku tgk si constantine dah makin maju (wlaupun dia mmg gedik skit) aku tetap malas layan dia... dgr nama constantine tu pun aku jaki satu badan. kalau ikut sejarah (cehhh aku masuk bab sejarah plak) Constantine tu le raja rome yg bertanggungjawab menukarkan kitab injil old testament kepada injil new tastement semata-mata old testament (kitab barnaba) lebih menjurus ke arah islam. Cehhh kurang ajo sungguh. nasib la kau constantine. apa pasat pemeli kau kasi nama tuh? tapi aku takde le benci dia mcm oang amerika benci org islam....

AKU CADANGKAN AMERICAN IDOL NI TUKAR AJE JADI TITLE AMERICAN IDIOT MCM LAGU GREENDAY TU...

10:43 AM  
Blogger SuMie said...

Sekut, yang kata mungkin sebab agama tu, bukan Bad lah, tapi Skru. Tu la ko tuh, dah tau mata tu kecik, bukak mata besor² sikit, tak pun pakai spek tebal sikit.

Hooo.. cam tu ke citer Raja Rome tu? Tak penah lak aku tau. Constantine gak ek nama dia? Alaa nama jek serupa. Macam Mahathir Mohamad x-PM dengan Mahathir mangsa gempa bumi tu, mana sama.. Sama gak, mana serupa Ida Sumie ngan Sumi Jelly, manisnya aje yang sama.. hehehee

10:43 AM  

Post a Comment

<< Home