Friday, April 15, 2005

Idola Amerika - Babai Nadia

Image hosted by Photobucket.com
(Gambar kebas kat idolonfox)

Apasal lah tak keluar² jugak Encik Scott tu? Ramai betul 'penyelamat' dia rupanya. Kesian Nadia. Walaupun aku takde lah minat sangat kat Nadia, tapi dah tentu² Nadia tu lapan belas tingkat lagi bagus dari Scott. Malah kalau dinilai dari persembahan bottom 3 tadi, Nadia lah yang paling bagus. Cuma mungkin persembahan baju tidur dia semalam kurang menarik undian.

Aku harap sangat lepas ni Bo lebih bersemangat menggegarkan pentas. Tak sanggup aku nengok Abang Bo terkeluar awal, lebih² lagi sebelum Scott & Anthony.

6 Comments:

Anonymous M said...

lambat laun encik scott tu akan balik kampung gak

abang bo kau tu ramai org suka dia, mungkin peminat dia kurengg sikit jek dari constatine mata penggoda tu...hahahah

baby face anthony pun tunggu masa jek untuk cabut

10:39 AM  
Anonymous Q said...

rasa macam nak tercabut jantung aku tengok Bo kat bottom 3... come on Bo, wake up..!!

constantine memang betul² improve... dahle lagu bohemian rhapsody tu very berhantu... he knows how to play with his assets... mata dia memang menggoda...

carrie was ok... aku pun memang suka lagu love is a battlefield... famous lagu tu masa zaman kita sekolah rendah dulu...

tapi scott yang patut keluar... bukan nadia...!!

10:39 AM  
Anonymous elf said...

Memang aku jangka dah Nadia akan keluar. Bo pun dah macam boring pulak ek?Bo ring dah tengok dia. Constantine dari dulu sampai sekarang tak boring2. Ada je gezutan dia. Pastu aku paling suka dia buat gesture 'call me" masa announce no dia tuh.(part tu la yg paling makencik tunggu2 setiap episod AI..kiutnyerrrrrr..).hisshh..kalau betul dia bagi no tipon dia, memang aku sanggup tipon walau dari sini..ehehehe....

10:39 AM  
Blogger SuMie said...

M, aku harap betul la apa ko kata tuh. Tapi 'lambat-laun' tu jangan la lambat sangat. TV aku rasa cam 'semak' jek bila nengok dia di kalangan diorang yg lain.

Q, muahaa.. sib baik tak tercabut terus jantung ko tuh. Bo really needs to 'come back'. And agree with you about Constantine.

Mak Incik, kita pun suka sangat dia buat 'call me' getik tuh. He knows the camera loves him. Minggu lepas main mata, minggu ni main lidah. Minggu depan dia nak main apa plak.. huhuhu.. *oh mindaku semakin kejisss*

10:40 AM  
Anonymous Uncute said...

* bagi clorox 6 tong kat sumie *

aku minat anthony sebab muka dia kiut... kena pulak minggu ni memang dia ada peningkatan. kalau persembahan dia makin meningkat sehingga mencecah tingkat teratas menara klcc tu..aku rasa dia mungkin dpt jadi top 3 dlm AI

10:40 AM  
Anonymous eisya said...

Malas dah nak buat review AI.....macam nak mogok jer.....boringggggggg ngan Scott ngan Anthony!!

10:41 AM  

Post a Comment

<< Home