Wednesday, April 06, 2005

Idola Amerika - Top 9

Image hosted by Photobucket.com
(Gambar dipinjam dari laman idolonfox)

Ntah apa ntah tema minggu ni, aku tak sempat dengar Ryan cakap tadi. Tapi kalau ikut kata aku, tema minggu ni ialah 'Zzzzzzzzzz..', sebab semua lagu boleh menyebabkan orang menguap. Ke aku aje yang rasa macam tu?

Tak ada apa sangat yang aku nak tulis pasal persembahan diorang minggu ni. Selain dari Scott yang masih sumbang dan Anthony yang masih kekal sebagai juara meneran, aku rasa yang lainĀ² telah menyanyi dengan baik. Constantine, Vonzell & Nikko semakin meningkat. Carrie maintain jek. Cikgu Nuar & Nadia pula dah bangkit kembali dari kelemahan minggu lepas. Cuma Abang Bo jek yang menurun sikit kali ni.

Bagi aku, sama macam minggu lepas lah, samada Scott atau Anthony yang patut angkut beg balik kampung. Tapi tak pelik la kan kalau rakyat Amerika nak letak Bo, Carrie & Vonzell pulak kat bottom 3 besok.

2 Comments:

Anonymous eisya said...

Jangan ler Anwar, Carrie, Bo n Constantine kuar minggu nie...... :(

10:22 AM  
Anonymous aidid5 said...

sumie, theme dia musical classic gitteww. klau broadway lagi sedapkan. leh nyanyi lagu dr citer cats ker, phantom opera ker sound of music ker.
Mmg mostly lagu2 tu kita jarang dgr, tapi klu nyanyi best cam const itteww,hihi, bestlah jadiknyer.Mak sanggup tunggu kul 2.30 lagi mao tgk const nyanyi lagik skali.Dia bukan saja concentrate kat end of the song or nak asik jerit jer, he sing the whole song bes. :D. Kita tak bias kan. huhu

10:22 AM  

Post a Comment

<< Home