Thursday, May 12, 2005

Idola Amerika - Babai Anthony

Image hosted by Photobucket.com
(Gambar pinjam dari rickey.org)

Minggu² sebelum ni aku memang nak sangat Anthony keluar. Tapi kenapa ek, bila dia dah betul² keluar, aku rasa cam tak best jek? Mungkin sebab semalam dia nyanyi lebih baik berbanding Carrie & Vonzell? Atau sebab aku pun tumpang sedih nengok Carrie yo poyo nangis untuk Anthony sambil cakap 'I love you'?

Apa² pun, Anthony boleh melangkah keluar dengan bangga sebab persembahan semalam memang yang terbaik darinya. Lagipun perangai dia pun okay, tak de lah eksyen tak tentu hala macam yang sorang tu kan.. (eh sempat jugak aku kutuk orang tu).

2 Comments:

Anonymous Ani d Uncute said...

aku dah tak de mood nak nengok AI...dulu sebab constatine kuar..tp blh dipujuk lagi sebab anthony ada lagi

Ni dia dah kuar..aku nak nengok sapa....

5:57 PM  
Blogger SuMie said...

Ani, tengoklah Abang Bo ittew.. huhuh

5:57 PM  

Post a Comment

<< Home