Friday, May 27, 2005

Idola Amerika ke-4 - Tahniah Carrie Underwood!!

Image hosted by Photobucket.com


Seperti yang telah diketahui semua, penyandang gelaran Idola Amerika musim ini ialah Carrie Underwood. Walaupun aku baca di merata² blog / website, ramai yang meramal Bo Bice akan menang.

Aku sebenarnya ada lah sikit kachiwa Abang Bo tak menang. Tapi tak lah pulak aku rasa marah dengan kemenangan Carrie. Macam yang aku cakap dalam entry sebelum ni, dua² pun sama hebat. Dua² pun aku suka, tapi aku lebih sukalah kalau Bo Bice yang menang. Tapi nak buat cemana kan, dah undian lebih banyak untuk Carrie. Uhuk uhuk.. oh Abang Bo, kempunan le aku nak dengar Abang Bo buat single lagu Inside Your Heaven tu. Sebab aku rasa Abang Bo nyanyi lagu tu lagi sedap dari Carrie. Tak pe lah. Apa² pun aku rasa Abang Bo tetap akan laku juga. Kita tengok je lah nanti.

Image hosted by Photobucket.com


Sebenarnya masa aku tengok show petang semalam, dah tak thrill sangat sebab pagi² kat Ch15 tu aku ternampak ada malaun dah announce sapa yang menang. Hampeh betul spoiler tuh. Aku macam berharap lah jugak berita tu berita palsu saja nak acah² peminat Bo Bice.. tapi bila Ryan dah umumkan bebetul sapa pemenangnya, maka aku berhenti berharap.. (nyanyi dengan syahdunya ala² SO7). Walaupun kachiwa, aku seronok jugak la dapat tengok semula Constantine, Mikalah Gedik dengan imej barunya, dan aku paling suka lawak 'Rahsia Simon' tu. Kelakar tul Randy tu berlakon.

Aku pun tak tau apa lagi nak tulis pasal semalam. Aku pun takde mood sebenarnya nih sebab sakit kepala, sakit pinggang. Tapi aku buat jugak la entry terakhir ni bagi sebagai penutup Idola Amerika musim ni. (Hmm.. lepas ni aku nak tulis pasal apa pulak ek?)

Tahniah buat Carrie Underwood yang berjaya menyandang gelaran Idola Amerika ke-4. Walaupun Abang BO tak menang, lobang hedong mu tetap ,menjadi pojaan hatiku

Image hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.comImage hosted by Photobucket.com

Image hosted by Photobucket.com


(Gambar² dicilok dari idolonfox, Sir Links A Lot:Bo Bice dan Foxes On Idol)

4 Comments:

Anonymous Q said...

aku juga keciwa abg bo tak jadi american idol... aku juga kempunan nak dengar sore abg bo nyanyi single inside your heaven sebab aku juga rasa abg bo nyanyi lebih baik drp carrie... tapi, apakan daya... betullah instinct aku selama ni... apapun, abg bo tetap pemenang di mata dan hati aku...

tapi aku tak marah pun carrie jadi juara... cuma terkilan aje... lagipun, aku takde kuasa memilih... dan aku pun tak minat genre carrie... dan aku akan tetap tunggu album bo dgn sabarnya...

bo... i really wanna be inside your heaven...!

2:15 AM  
Anonymous kretortd said...

kak SUmie , Q ..
kite pun frust gak ble Bo tak menang ..
awat la favourite kite slalu tak menang ??

Burn, Kaer, Tamara Gray, Latoya, Dina, Raj, Brian&Greg , Kris&Jon, Rupert, Lex, Ian, David Brown, Chad, Troy .. and now Bo Bice !! y?? y??? y??

2:15 AM  
Blogger SuMie said...

Ye la Kre.. kan kan kan?
Favourite aku pun selalu tak menang.. err kecuali Jaclyn lah, tu pun sbb dia tu macam takde saingan pun masa MI dulu.

2:15 AM  
Anonymous M said...

enchem la plak aku tgk gambo2 abg bo ni.....renungan matanya ala2 constantine plak

aku kuciwa abg bo tak menang tapi ternyata dedua sama hebat....sapa2 pun boleh menang

KATAKAN TAK NAK PADA SMS *iklan jap*

2:16 AM  

Post a Comment

<< Home