Friday, July 29, 2005

AFSOKONG

Image hosted by Photobucket.com
Aku tak pasti siapakah orang pertama yang menyebut perkataan AFSOKONG ni, tapi yang aku pasti AFSOKONG ni ialah tanda sokongan kepada pelajar², bagi orang² yang setia dengan kempen TAK NAK AFUNDI macam aku.

Sejak awal lagi, carta AFSOKONG aku untuk ke peringkat akhir ialah:

-MAWI
-FELIX
-AMYLEA
-MARSHA
-YAZER

Kalau ada AFMASUK sekalipun, carta AFSOKONG aku kekal seperti di atas. Kalau ada 6 orang untuk ke peringkat akhir, maka aku tak kisah lah sesapa pun pelajar ke-6 tu. Dan kalau ada 4 orang sahaja, maka aku dengan berat hati terpaksa melepaskan Yazer. (Maafkan daku Cik Odah.. aku tak berdaya... huhuhu)

Jadi, kepada korang yang telah bersama² aku dalam kempen TAK NAK AFUNDI, siapa pula dalam carta AFSOKONG korang?
(Kredit gambar: Kak Ri)

6 Comments:

Anonymous aielemocnian said...

masa memula af

AFSOKONG MAWI
AFSOKONG FELIX
AFSOKONG IDAYU
AFSOKONG AMYLEA
AFSOKONG YAZER/MARSYA

lepas idayu kuar...

samalaa ngan akak...

tapi kalau 4 org...

yazer pun terkeluar dari carta...

(klaka aaaa gamba afsokong tuh... hahahah!!!)

1:52 AM  
Anonymous Hanim said...

afsokong masa memula dengar konsert prelude...

Fuad
Felix
Reza
Idayu
Mawi

Lepas seminggu diari afsokong bertukar kepada

Felix
Fuad
Idayu
Ekin
Reza
Amelya

Lepas 2 minggu konsert dan hingga Idayu terkeluar

Mawi
Felix
Idayu
Amelya
Yazer
Aidil (walaupun suara tak best tapi personaliti best)

Sekarang

Mawi
Felix
Amelya
Marsha
Yazer

Memula dengar konsert prelude...terlepas time mawi , kefli akma n few others nyanyi so tak tahu sangat. Bila org heboh pasal mawi, tengok balik ulangan mula start suka kat dia walaupun lebih suka fuad. Lepas diari terus fuad n reza terkeluar dr senarai.

1:53 AM  
Blogger SuMie said...

Aiele,
dulu akak sokong Idayu gak, tapi lepas Idayu keluar, nengok Marsha best pulak, tu yang Marsha ganti tempat Idayu lak dalam my carta AFSOKONG.

Hanim,
wahh.. banyak kali tukar gak tu ek..

2:03 AM  
Anonymous kak ri said...

sebelum mawi masuk...
felix, amylea, yg lain tak minat

lepas mawi masuk...
mawi, felix, amylea, marsha...hingga sekarang...yang lain tetap tak minat

2:04 AM  
Anonymous lela said...

marsha tak patut in final...dah minggu ke 9 masih lupa lirik dan salah tempo

2:05 AM  
Anonymous aielemocnian said...

sy malas nk komen pasal salah lirik atau tempo atau apa2 jerlah...

sbb yg sy tahu marsya ada suaranya yg sendiri dan dia boleh pergi jauh dan saya tetap rasa dia layak ke final...

bila utk final nih... mesti org dok pk pasal ranking...

utk 1st dan 2nd...

samada felix atau mawi, dedua saya x kisah...

tp disebabkan kampung mawi dekat ngan melaka, eloklah mawi yg dpt apartment tuh...

(logik ke alasan tuh? ekceli alasan tuh mmg ada dlm kepala otak saya menjak awal2 af lagi)

dan kalau dari segi favouritism, saya lebih gemar marsha nombor 3 dan amylea nombor 4... tp dari segi persembahan, biarlah amylea no 3 dan marsya no 4...

saya pun x paham kenapa sy nk mawi dan felix di top 2 sbb kalau ikutkan persembahan, maybe amylea dpt no 1...

tp sbb af bkn pilih pelajar yg berbakat tp pilih pelajar yg anda suka... so ranking sy...

1.FELIX/MAWI
2.MAWI/FELIX
3.AMYLEA
4.MARSYA

dan yeah!!! walaupun sedih yazer terkeluar, tp dia dpt no 5...

rindu sama yazer...

2:09 AM  

Post a Comment

<< Home