Friday, July 22, 2005

Diari AF3 - 22 Julai: Bhg. 1

Aku ada banyak kerja hari ni sebab malam kang nak balik kampung. Err.. sebenarnya aku nak jahit kain baju kurung Raha yang belum siap² lagi, padahal besok dah nak pakai kenduri. Jadi aku akan tulis pasal diari tadi dalam bentuk points jek la ek. Jangan marah ye deknon² sekelian.

- Amylea sapu lantai kelas tarian sambil diperhati / diusik oleh Marlia & EE.

- Persembahan depan pengetua & tenaga pengajar:
Kefli - cam meneran jek.
Akma - selain sengau tu, aku rasa okay lah.
Marsha - memula okay tapi part tinggi ada terkucil sikit.

- Amylea cerita kat Marlia & tenaga pengajar tentang maksud lagu Ladki. (Suara Amylea masih kedengaran serak. Risau aku kalau suara dia still macam tu sampai Sabtu. Kalau serak, tapi nyanyi sampai takpe, maka akan jadi lebih sedap lah lagu Ella tu. Takut serak dan tak leh nak nyanyi.. naya jek)

- Marlia timbang berat badan. Dia suruh Felix pegi jauh² jangan tengok berapa berat badan dia.
Felix: "89 cikgu?"
marlia: "Sapa 89?!"

- Pelajar² conference dengan kawan² diorang yang dah tersingkir menggunakan video-phone. Promo Maxis-3G la tu. Best masa ni. Nampak diorang seronok sangat dapat bercakap dengan member² kat luar. Macam² mende lah yang diorang cakapkan. Pengetua, tenaga pengajar & Asrul pun enterfrem jugak.

- Kelas tarian, diorang masih lagi praktis lagu Ladki. Masa bebudak lelaki junjung bebudak perempuan tu, sampai terjatuh² Marsha. Kesiannya.. jangan terjatuh atas stage nanti dah la ye, deknon. Part akhir Felix & Amylea tu, diorang suruh Felix ala² dukung Amylea. Mawi siap suh Felix buat² nak cium tapi tak cium. Amylea gi kat Mawi, cekak pinggang cam nak marah, konon² lah. Huhuhu..

- Masa makan, aku pun tak sure diorang cerita pasal apa mula² tu. Tapi aku rasa camni kisahnya: Pelajar² lelaki lambat masuk ke akademi.. Kak Shina kata lambat sejam. Bebudak lelaki kata ada artis datang ke hostel. Macam² nama selebriti yang keluar. Yang perempuan tak percaya. Last² diorang kata, Jamal Abdillah yang datang tapi budak² pompuan tak caya jugak.

- Akma dapat VCD dangdut (rasanya Inul). Dia tengok VCD tu dengan Mawi. Amboii.. Mawi siap hafal lagik lagu dangdut tu. Huhuhu.. Mesti banyak orang nyanyi lagu dangdut kat tempat dia kerja jadi DJ dulu.

Abih dah.. Aku nak sambung menjahit sambil tengok citer Do Re Mi. Citer ni lah yang memberi ilham untuk nama AMTY - Ahli Mesyuarat Tingkap Y.com..

Katakan TAK NAK pada AFUNDI!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home