Friday, July 29, 2005

Mintak maaf bebanyak ye kengkawan. Aku tak buat review diari tengahari ni sebab aku nak keluar pergi perjumpaan isteri² terdesak (desperate housewives) kejap lagi. Jadi, aku sendiri pun kena cari kat Y.com balik karang, tak pun aku tunggu ulangan jek la malam nanti.

Just nak share, sorang kawan aku, anak perempuan dia berusia lebih kurang 8 bulan dia masih di ICU sebab kena brain infection. Ada cecair yang tak dapat dikenal pasti dalam kepala dia. Beberapa hari lepas doktor dah operate keluarkan cecair tu, tapi Shasha masih dalam keadaan tenat sampai ke hari ni. Sebak hati aku tengok keadaan Shasha yang berselirat dengan wayar disekeliling badannya. Marilah kita sama² berdoa agar Shasha lekas sembuh dan semoga mamanya diberi kekuatan mengharungi dugaan ini. Amiin.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home