Tuesday, August 23, 2005

Jom jalan!

Image hosted by Photobucket.com

Sebenarnya aku takde mende nak tulis, jadik aku letak jek la gambar Raha ni kat sini. Ni gambar 4-5 bulan lepas kot. Masa tu baru jek beli kasut yang Raha pakai dalam gambar tu. Depan kedai tu lah ada mainan keldai (ke kuda?) ni. Sajalah amik gambar ngan kasut baru tu kan. Bukan gerak pun keldai tu. Aku pun tak pasti samada masa tu aku takde duit syiling singgit, atau sebab tak mau Raha jatuh, atau sebab aku kedekut.. huhuhu..

Kepada yang nak bawa anakĀ² naik keldai warni-warni seperti gambar di atas, sila lah berkunjung ke Ikano Power Center (macam le kat tempat lain takde!). Dan kalau dah sampai situ, jangan lupa call aku dan belanja aku makan kat food court tu, alaa food court tu pun dekat jek, setapak dua jek dari keldai tu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home