Thursday, September 15, 2005

Blogging Personality

Dah lama tak JJCB (Jalan² Cari Blog). Sibuk pun ye. Malas pun ye jugak. Aku jumpa mende alah 'Blogging Personality' ni kat blog Emy masa JJCB tadi, so aku try lah, jawab 2-3 soalan, dan konon²nya kata dia.. (err 'dia' tu sesapa yang memandai reka kuiz ni lah), inilah 'Blogging Personality' aku.

Your Blogging Type is Confident and Insightful

You've got a ton of brain power, and you leverage it into brilliant blog.
Both creative and logical, you come up with amazing ideas and insights.
A total perfectionist, you find yourself revising and rewriting posts a lot of the time.
You blog for yourself - and you don't care how popular (or unpopular) your blog is!

Hmm.. memandai jek ko Peah, or Joyah, or Bedah, or Deknon.. or whatever lah nama orang yang buat kuiz nih. Tak pastilah tang 'brain power', 'brilliant blog', 'creative and logical' semua tuh, tapi tang 'revising and rewriting posts' tu memang betul sesangat lah. Selalu kalau aku tulis, mesti aku baca berkali², pastu betulkan ayat, betulkan ejaan. Pastu bila rasa bahasa aku kesat sangat, aku tukar. Kalau aku rasa ayat macam terlampau nak kontrol sangat, aku tukar jugak. Kalau aku baca ayat aku, aku sendiri pun tak paham, lagilah aku tukar kan.. tukar lagi dan lagi dan lagi.. sampai lah aku puas hati.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home