Wednesday, September 28, 2005

Seorang Anak Jepun di dalam gambar

Lama betul aku tak update blog nih. Hari² aku bukak blog, tapi tak sempat nak update apa². Baru check satu dua email, dah kena berhenti. Keje pun makin banyak, tak cukup tangan nak handle. Duit masyhuk jek yang lembab.. huhuhuu.. Raha sekarang pun dah makin besar, makin nakal, makin mintak lebih perhatian. Baru aku tulis sebaris ayat, dia dah "Mak! Mak!", ada lah benda dia nak tunjuk, hasil lukisan kat dinding ke, hasil susunan tupperware tinggi² ke, buah oren masuk dalam botol susu ke..

Sebenarnya entry kali ni aku nak tunjuk gambar Aki kat korang yang dok tertanya² mana satu Aki dalam gambar² entry lepas. Korang ni pun, tajuk entry lepas kan 'Kisah seorang Anak Jepun DI SEBALIK GAMBAR', jadi Anak Jepun tu tak ada lah DALAM GAMBAR, dia ada DI SEBALIK GAMBAR. Haa, tajuk hari ni 'Seorang Anak Jepun DI DALAM GAMBAR', jadi memang ada lah gambar Aki kat bawah ni.

Sebenarnya aku dah cuba cari gambar² Aki, tapi yang dari digital camera, ada 1 ni jek. Yang lain semua gambar dalam album, masa zaman aku pakai camera biasa dulu. Malas nak scan.

Jangan konpius pulak, yang kecik kat depan tu bukan Anak Jepun, yang tu Anak Jawa + Bugis.. huhuhu. Aki yang tengah tergelak atas pelamin tu yek. Dia gelak pasal si kecik kat depan tu tetiba enterfrem bila kitorang nak amik gambar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home