Wednesday, October 26, 2005

'7 things'

Aku terpaksa (ewaahh terpaksa konon) buat entry '7 things' nih sebab Emy dah 'tag' aku kat blog dia.

7 Things I plan to do before I die
  1. Hantar Mak & Abah Pergi Haji dan Umrah.
  2. Aku sendiri pergi Haji dan Umrah dengan Abang & Raha dan anak² lain (kalau ada anak² lain la nanti).
  3. Khatam Quran sebanyak kali yang mungkin.
  4. Sediakan fund secukupnya untuk education Raha & anak² lain (kalau ada anak² lain la), so that diorang tak payah susah² meminjam dan bayar study loan macam mak abah diorang sekarang nih.
  5. Kumpul banyak duit untuk beli apa je yang aku nak.
  6. Melancong satu dunia
  7. Dapatkan berat badan 55 kg (huhuhu.. mimpi laah Kak Peah oii!!).

7 Things I could do
  1. Dok depan cermin, bermekap berjam-jam.
  2. Main computer game berjam-jam.
  3. Tengok VCD Friends jek sehari suntuk.
  4. Tak tidur semalaman untuk tengok Desperate Housewives dari Episod 1 sampai episod last tanpa berhenti.
  5. Dengar lagu Mawi jek 24 jam, tak pasang lagu lain langsung.
  6. Tidur, bangun makan, sambung tidur, bangun makan dan sambung tidur lagi.
  7. Shopping dari pagi sampai malam dan sambung ke hari esoknya (kalau ada duitnya laa... muahahaaaaa).

7 Things I just can't do..
  1. Tengok binatang yang mula dengan huruf U tu. Tak kira la kecik ke besar. Tengok dalam TV atau dalam gambar pun aku tak boleh. Jangan kata tengok, sebut pun tak boleh. Haa nengok, nak eja nama menatang tu kat sini pun aku rasa geli geleman (masa tulis ni aku angkat kaki naik atas kerusi.. eeiii).
  2. Makan tempoyak, petai & budu (err sebenarnya banyak lagi mende aku tak makan, tapi yang 3 tu juara carta la tuh).
  3. Makan sorang² di tempat public.
  4. Menonton rancangan yang ada Azwan Ali tanpa aku mengutuk dia.
  5. Tak pakai deodorant.. nak tido pun aku pakai deodorant.
  6. Pakai bra masa tidur.
  7. Cemolot pagi² tanpa gosok gigi.. chenta pun chenta la jugak bang, tapi chenta cemana pun, pegilah gosok gigi dulu ye. Aku tak chenta taik gigimu..

7 celebrities crushes
  1. Syed Sobrie.. boleh? Muahahaha.. ni zaman aku kecik² dulu.
  2. Anuar Zain. Pun masa kecik² dulu, zaman dia nyanyi Kain Pelikat. Dah besar nih, takde la pulak aku selak sangat kat dia.
  3. Brad Pitt.. masa aku frust dengan sorang x-boifren dulu, aku siap berangan konon² nak gi keje kat US, terberkenalan ngan Brad Pitt, pastu Brad Pitt masuk Islam, kawen ngan aku, pastu aku balik Malaysia tayang kat x-boifren aku, lihatlah doniaa.. laki ku Brad Pitt.. Muahahaa (mimpi lah Kak Peah ooi)
  4. Fendi A to Z. Pun aku selalu berangan terberkenalan dan jadi gelfren dia.
  5. Norman KRU.. pun sama, aku berangan terbekenalan dan jadik gelfren dia.
  6. Orlando Bloom.. crush masa tengah pregnantkan Raha lagik.. Boleh gitu?
  7. Fahrin Ahmad.. yeahh geget dia geget dia.. nyumm nyumm..

  8. Eh 7 aje ke? Banyak lagi nih..

7 most over-used words..
  1. Hek elee..
  2. Kosser jek!
  3. Hek aok!
  4. Tu la pasal.
  5. Elehh..
  6. Boleh gitu?
  7. Jangan! (yang ni dah over-used kat Raha lah nih)

7 traits I look for in the opposite sex.
  1. Mesti lah yang beriman.
  2. Hensem.
  3. Kaya raya.
  4. Body jenis boleh geget-geget.. nyumm nyumm..
  5. Bagussss di atas katil, di bawah katil, di tepi katil, di atas sofa, di atas meja, di atas dapur atau dimana saja anda berada (huhuhuuu).
  6. Setia kat aku sorang jek.
  7. Disebabkan tak wujud kot lelaki yang ada semua sifat di atas, maka yang macam Abang pun dah cukup sempurna,, syukur Alhamdulillah..

7 peoples to tag
  1. Che Lan
  2. Y
  3. Mag
  4. Kak Sham
  5. Kak Eisya
  6. Hanim.
  7. MAWI.. boleh? Kalau tak boleh, tak kisah la sesapa pun nak buat..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home