Thursday, February 15, 2007

Twinkle² Million Stars!

Kekadang aku segan dengan orang lain bila result is not showing.

Tapi aku yakin, great things are coming, great things are happening to me.

Bukan aku tak bersyukur. Syukur sangat². Syukur Alhamdulillah dengan apa yang ada. Tapi, bagi aku, bersyukur bukan bererti kita perlu berhenti berusaha dan kekal di takuk itu sahaja. Kita pun disuruh beribadat seolah² kita akan mati esok hari, dan berkerja seolah² kita akan hidup seribu tahun lagi!

Dan dari segi career & business, benchmark aku pastinya lah orang² yang lebih berjaya dari aku.

Aku tengah cuba la ni. Cuba mencapai tahap kawan² aku yang lain tu. Dan kalau boleh, lebih bagus lagi! Aku tau, aku boleh. Cuma aku tak tau, kot celah mana nak capai tuh. Tapi aku tau, aku yakin, aku akan gapai twinkle twinkle million stars tuh!

Twinkle twinkle million stars
How I wonder where you are
Up above the world so high
There's my diamonds in the sky
Twinkle twinkle million stars
How I wonder where you are..


Jadiknya, disebabkan akak tau dan akak yakin, akak buat jek lah deknon!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home