Wednesday, April 01, 2009

Aku yang tak bertajuk

Mungkin ramai
Mungkin semua pernah rasa
Macamana aku rasa
Tak reti nak explain
Cuba berkongsi, cuba berdiskusi
Tapi takut pulak
Bila kadangĀ² berbunyi riak..
Nauzubillah min zalik
Betullah.. diam itu lebih baik dari berkata-kata
Nak sangat tulis
Tak jumpa pulak ayat yang mentafsirkan segalanya..
Mungkin sebab aku pun belum faham segalanya
Mungkin aku takkan faham
Mungkin aku cuma akan faham sikit2 je
Tak diluah, rasa nak luah
Nak diluah, rasa tak pasti
Pada siapa?
Perlu ke?
Bukan.. aku bukan ditimpa masalah
Bukan ditimpa kesusahan.. tidak sama sekali
Bukan konflik jiwa
Bukan hilang arah
Mengenal diri?
Mungkin
Sesungguhnya.. Hanya Dia Yang Maha Mengetahui
Dia Al-'Alim
Dia Yang Maha Mendengar
Dia As-Sami'
Biarlah kembali padaNya

0 Comments:

Post a Comment

<< Home